جدول محتوا

تعمیر فر توکار

تعمیر فر توکار

باید اشاره کرد که تعمیرات فر توکار بطور کلی کار آسانی است و سیستم این دستگاه پیچیدگی خاصی جهت تعمیر ندارد و تعمیرات آن در کمترین زمان قابل انجام است؛ اما باید توجه کرد که فر توکار سیستم حساسی داشته که در صورت اقدام افراد نابلد و غیر حرفه‌ای، ممکن است دچار مشکلات جدی شود.

پس می‌توان نتیجه گرفت که بهترین کار برای تعمیرات فر توکار این است که، کار تعمیرات را به یک فرد حرفه‌ای و کاربلد بسپاریم تا از بروز مشکلات جدی‌تر در سیستم این دستگاه جلوگیری کنیم.

هنگام بروز مشکل در عملکرد و سیستم فرهای توکار، بهتر است که به نمایندگی تعمیرات فر توکار مراجعه کنیم و درخواست کنیم تا کاربلدترین تعمیرکار فر توکار را در اختیار ما قرار دهند تا کار تعمیرات فر توکار آسیب دیده‌ی ما را به نحو احسن انجام دهد. مرکز تعمیرات هودیران به عنوان نمایندگی تعمیر فر توکار درمشهد، خدمات ویژه‌ای را جهت رفع مشکلات فرهای توکار مراجعه کنندگان ارائه می‌دهد. فقط کافیست شماره لمس تا تعمیر کار فر توکار گازی و برقی در محل شما حاضر شود.

 

 

 

 

 

اهمیت نصب صحیح فر توکار

 

موضوع مهم دیگری که باید حتما تحت بررسی قرار گیرد، فرایند نصب فر توکار است. خیلی از افراد گمان می‌برند که برای نصب کردن فر توکار، تنها لازم است که قطعاتی را سره هم کرده و به هم متصل کرد.

اما این تصور کاملا اشتباه است؛ نصب این دستگاه باید کاملا اصولی و با رعایت استانداردها و قواعد نصب انجام شود. در غیر این صورت ممکن است باعث رخداد مشکلاتی در سیستم این دستگاه شود.

فر توکار دستگاهی است که ممکن است با نصب کردن آن به شکلی نادرست، نقص‌ها و مشکلاتی لاینحل در سیستم آن به وجود بیاید و عملکرد آن را دچار مشکل کند. پس هر فردی بدون شناخت دستور العمل‌های نصب و نکات مهم آن، نباید به خود اجازه‌ی نصب کردن این دستگاه را بدهد.

با انجام این کار به شکل غلط و رخداد مشکلات گوناگون در سیستم این دستگاه و نقص پیدا کردن عملکرد آن، از طول عمر دستگاه کاسته می‌شود. بسیاری از تکنسین‌ها و متخصصانی که در زمینه‌ی سرویس و تعمیرات فر توکار خدماتی را ارائه می‌دهند، شناخت کافی به قواعد نصب این دستگاه را دارند و می‌توانند با رعایت نکات و استانداردها، فرایند نصب را به شکلی دقیق و بدون هیچ گونه مشکلی انجام دهند.

لذا تذکری که در اینجا لازم است داده شود این است که برای نصب کردن فر خود، حتما به نمایندگی‌های سرویس و تعمیر فر توکار مراجعه کنید تا تکنسین‌ها و متخصصان حرفه‌ای را برای نصب این دستگاه به منزل شما بفرستند‌. مجموعه‌ی تعمیرات اجاق گاز هودیران با همکاری با تعمیرکاران و نصاب‌های متخصص، می‌تواند خدماتی ویژه را در جهت نصب کردن این فر به خانوارها و مراجعه کنندگان ارائه دهند‌. فقط کافیست باشماره تماس بگیرید 09152302306 تاتعمیر کار فر توکار در محل شما حاضر شود.

 

سرویس فرتوکار

چرا باید فر توکار را سرویس کنیم؟

موضوع مهم دیگری که پرداختن به آن حتی از تعمیرات فر توکار مهم‌تر است، جزئیات مرتبط با سرویس کردن فر توکار است. سرویس کردن سیستم فر توکار به شکل مرتب آنچنان پراهمیت است که، از بروز مشکلات جدی در سیستم این دستگاه‌ها پیشگیری خواهد کرد و باعث می‌شود تا عملکرد این دستگاه بهتر شود.

با سرویس کردن دستگاه‌های فر توکار، می‌توان از وجود مشکلات مختلفی که در سیستم این دستگاه رخ داده است پیش از پیچیده و دردسرساز شدن این مشکلات آگاه شده و به رفع این نواقص و مشکلات فنی اقدام‌ کرد. فر توکار ممکن است به دلیل استفاده‌ی مداوم برای پخت و پز و آشپزی، بعد از گذشت مدتی از طول عمر آن دچار نقص‌های فنی و مشکلاتی شود.

این مشکلات می‌توانند جدی و غیرقابل حل بوده یا جزئی و حل شدنی باشند؛ با سرویس مرتب این دستگاه‌ها به تعداد دفعات یکبار در سال، می‌توان مشکلات مختلفی که برای این دستگاه‌ها رخ داده‌اند را برطرف کرد. اما نکته‌ی مهم و اساسی این‌ است که فرایند سرویس مانند تعمیرات فر توکار، باید حتما توسط یک فرد خبره و کاربلد انجام شود.

سرویس این دستگاه، فرایندی بسیار حساس است که هر شخصی علم و دانش انجام آن را نخواهد داشت؛ لذا با سپردن کار سرویس به یک فرد متخصص و کاربلد، عملکرد این دستگاه رو به بهبودی خواهد رفت و طول عمر آن نیز بیشتر خواهد شد و می‌توان تا مدت‌ها از این دستگاه جهت پخت و پز استفاده کرد.

برای سرویس کردن فر توکار خود، می‌توانید به مرکز تعمیرات اجاق گاز هودیران که به عنوان نمایندگی سرویس فر توکار در مشهد مشغول فعالیت است مراجعه کرده و کار سرویس این دستگاه را به تکنسین‌های حرفه‌ای فعال در این مرکز بسپارید. فقط کافیست شماره 09152302306لمس تا تعمیر کار فر توکار گازی و برقی در محل شما حاضر شود

 

 

مشکلات متداول فر توکار

 

همانطور که اشاره شد بعد از گذشت مدت زمانی از استفاده‌ی افراد از فر توکار، ممکن است مشکلات متعددی در سیستم این دستگاه رخ دهد که علت آن ممکن است نصب نادرست و یا عدم سرویس مرتب آن در طول سال باشد. در ادامه به بررسی مشکلات متداول فر توکار و روش‌های مورد استفاده برای رفع این مشکلات و نواقص می‌پردازیم.

  • اگر که قطعات مختلف فر توکار نظیر ترموستات‌ و یا المنت حرارتی آن دچار مشکل شود، عملکرد فر توکار دچار مشکل خواهد شد و نقص پیدا خواهد کرد؛ برای رفع این مشکل در صورت نیاز لازم است که قطعات آسیب دیده را تعویض کرد.

 

  • در صورت این که فیوز فر توکار و یا المنت آن دچار آسیب شده باشد و بسوزد، به دستگاه فر برقی نمی‌رسد. برای حل کردن این مشکل لازم است که جعبه‌‌ای که برق فر را قطع و وصل می‌کند تحت بررسی قرار داده و در صورت بروز مشکل در این جعبه، مشکل را برطرف نمود.

 

  • در هنگامی که برای بار اول از فر توکار استفاده می‌شود، بوی بدی از این دستگاه ساطع می‌شود. بعد از چند بار استفاده از این دستگاه، این بوی بد رفع خواهد شد.

 

  • در صورت بروز مشکل در جرقه زن فر توکار، ممکن است که مشکلی در رسیدن جریان برق به فر توکار و همچنین مسیر گازی که به فر متصل می‌شود به وجود آمده باشد. بدین جهت لازم است که دستگاه فر توسط تکنسین متخصص تحت بررسی قرار گیرد.

 

  • در صورت این که برای نخستین بار از فر استفاده کنید، ممکن است لامپ دستگاه آسیب دیده باشد و یا سوخته باشد. برای رفع این مشکل در ابتدا باید از وصل بودن جریان برق اطمینان حاصل کرد و در صورت نیاز لامپ را تعویض کرد. فقط کافیست شماره 09152302306لمس تا تعمیر کار فر توکار برقی و گازی در محل شما حاضر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.

فرم درخواست تعمیر