جدول محتوا

معرفی انواع هودهای آشپزخانه

طرح های هودهای آشپزخانه

انواع هود آشپزخانه زیر کابینتی : یکی از قدیمی ترین انواع هود آشپزخانه است .که موتورآن حالت هواکش دارد و فیلتر آن از جنس پشم شیشه است ،این نوع هود غالبا صدای زیادی تولید کرده و به نسبت هود آشپزخانه امروزی کیفیت و کارایی کمتری دارند.(معرفی انواع هود های آشپزخانه)

ب))هود آشپزخانه شومینه ای،یا فلت یا کلاسیک :

 انواع هود اشپزخانه شومینه یا فلت یا کلاسیک: هودهای شومینه  صفحه مکش هود کاملا روی اجاق گاز قرار می گیرد و بهترین مکش را در میان انواع هود دارد و از نظر میزان صدا بسته به موتور هود متفاوت است . در طرح های شیشه ،استیل ،شیشه و استیل تولید می شوند  و فیلتر آلومینومی قابل شستشو دارد.کنترل قسمت های هود بسته به مدل آن از طریق ریموت کنترل،صفحه لمسی و یا کلید مکانیکی امکان پذیر است.روشنایی هود از طریق لامپ هالوژن و یا ال ای دی(LED) می باشد. بعضی از مدل ها تایمر خاموش شدن خودکار و سنسور حساس به بو و دود نیز دارد.(معرفی انواع هود های آشپزخانه)

پ))هود آشپزخانه 45 درجه یا مورب :

انواع هود آشپزخانه مورب یا 45 درجه: معرفی انواع هود های آشپزخانه: هود های 45 درجه به علت اینکه کاملا بالای اجاق گاز قرار نمی گیرند ممکن است کمی از بو را پخش کنند اما بسیاری از افراد به خاطر ظاهر زیبا و متفاوت با هودهای قدیمی این دسته را انتخاب می کنند.البته در هود با موتور قوی تفاوتی بین مکش هود آشپزخانه مورب و فلت وجود ندارد .از نظر میزان صدا مانند هود آشپزخانه فلت بسته به موتور آن متفاوت است.هود آشپزخانه مورب در انواع طرح های شیشه ،استیل ،شیشه و استیل تولید می شوند ،این هود مجهز به فیلتر آلومینیومی قابل شستشو و سیستم تشخیص زمان شستشو وتعویض فیلتر می باشد .کنترل قسمت های هود بسته به مدل آن از طریق ریموت کنترل،صفحه لمسی و یا دکمه کلید مکانیکی امکان پذیر است و روشنایی هود از طریق لامپ هالوژن و یا ال ای دی (LED)می باشد .بعضی از مدل ها تایمر خاموش شدن خودکار و سنسور حساس به بو و دود نیز دارد

ت))هود مخفی یا تو کار :

هود آشپزخانه شومینه به علت اینکه صفحه مکش هود کاملا روی اجاق گاز قرار می گیرد بهترین مکش را در میان انواع هود دارد و از نظر میزان صدا بسته به موتور هود متفاوت است. هود آشپزخانه شومینه ای در طرح های شیشه , استیل , شیشه و استیل تولید می شود , این هود مجهز به فیلتر آلومینومی قابل شستشو می باشد. کنترل قسمت های هود بسته به مدل آن از طریق ریموت کنترل , صفحه لمسی و یا دکمه مکانیکی امکان پذیر است. روشنایی هود از طریق لامپ هالوژن و یا ال ای دی(LED) می باشد. بعضی از مدل ها تایمر خاموش شدن خودکار و سنسور حساس به بو و دود نیز دارد.(معرفی انواع هود های آشپزخانه) هودمخفی یا توکار کاملا زیر کابینت قرار می گیرد و در واقع هیچ نمایی از هود در آشپزخانه وجود ندارد مزیت این هود اینست که فضایی برای هود در آشپزخانه اشغال نمی شود

ث))هود فانتزی یا جزیره:

انواع هود فانتزی یا جزیره: هود جزیره از لحاظ ظاهری، زیبا و فانتزی و در غالب مکعب ،استوانه و کره است و مناسب آشپزخانه هایی است که در آن پخت و پز کمتری انجام می شود و حالت دکوری و لوکس دارد . نوع جدید و زیبای هودجزیره ،مدل آسانسوری آن است که با دکمه ای هود بالا و پایین رفته و قابلیت جمع و باز شدن دارد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.

فرم درخواست تعمیر